Jobbigt

Det är jobbigt när man skrivit en massa och det försvinner...men så blir det ibland.
Högeffektiv kväll idag, tvättat, städat, diskat och nu ska vi fixa sängarna. Sen vill jag sova! Nog för att jag somnade gött på soffan förut, men ändå. bra att sova i sängen.

Kom inte i säng som planerat igår, men jag kom i alla fall upp till skolan i morse! så jag är ganska nöjd med mig själv. glömde dock skivan jag skulle ge till Jenny, så den får jag ta med mig imorrn istället.
Har varit på stan oxå och bokat biljetter från kga och hit på måndag. kollade på stövlar oxå, mina har ju pajat totalt, men jag är inte överens med modet just nu. Hittade ett par, men dom kostade 1395:- så det får jag nog lägga ner...

Nu ska vi snart hämta tvätten oxå, sen är det sovadags. bara bädda i lakan och så oxå. ska bara ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback