Packa bör man...

...annars får man panikpacka imorrn förmiddag och det kommer inte bli bra. Alltså borde jag packa nu, och inte sitta här och uggla. Hade tänkt att packa för en timme sen när jag ätit, men då kollade jag på några avsnitt Vänner istället, och sen blev jag kvar här.

Har varit i skolan idag (hurra för mig!), vi hade ritsal på samhällsplaneringen så då är det bäst att vara där och filosofera över vårat projekt. Fick höra idag att förra året hade de en platt yta men endast en höjdskillnad på 1 m på ett ställe som dom skulle projektera. Känns inte riktigt som om vi har samma förutsättningar riktigt. Vi ska ju rita på en bergssluttning som är totalt skogsbevuxen ungefär, och som går från havsytan och upp till 25 meter eller nåt sånt. Det är inte riktigt samma sak. Men det borde ge oss högre betyg om vi lyckas bra.. =P
Det känns som om vi har en god idé hur vi ska få till det nu.  synd bara att folk måste ha massa bilar, parkeringar är ett jäkla projekt...Men vi ska åka ut dit på tisdag och se oss omkring lite mer, så får vi se om våra visioner håller eller om vi får göra om allt..=P

Har varit på stan idag oxå, det är inte ofta man är där längre. Men idag skulle jag ju träffa Jenny, hon är här och hälsar på Madde, så då passade jag oxå på att träffa henne lite. Det var trevligt, vi knallade lite i affärer och sen tog vi en fika på Vallgatan. Mysigt att fika, speciellt när man kan sitta ute. Så härligt väder var det idag.
Var ju på jakt efter en orkidé eftersom jag hade blomstercheckar som gick ut. Och efter att ha besökt sådär 5-6 olika interflorabutiker så hittade jag äntligen en sån som jag ville ha! Blev så glad. Selma fick ta del av min glädje eftersom hon ringde precis då. =)

Nu ska jag verkligen ta och packa. Har strax druckit upp mitt te, det börjar få lagom temperatur nu så man kan dricka istället för att bara sörpla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback