Updated

Sådär, nu är bilddagboken uppdaterad. Kommer kanske lite mer bilder från helgen när jag fått Ickas bilder oxå.

Ska ta och duscha och gå till torget snart, måste posta ett paket. Maria dyker nog upp om typ 2 timmar, vi ska ju på MatNatSex födelsedagskalas ikväll! Men jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig, Reggae-tema är svårt!  Hade hoppats få min mössa innan ikväll, men det verkar inte som om det blir så. Så där rök min bästa idé...=(

Jaja det märks väl...Härligt väder är det ute idag i alla fall! Soligt och varmt (eller alltså, inte kallt i alla fall). Träden här utanför börjar tappa löven nu, det ser lite tråkigt ut.
Blev väckt både i morse och i går morse av att dom höll på och samlade ihop löven och grejade. Men det lät ungefär som om dom försökte borra sig igenom fasaden på huset. Märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback