VR halvklart!

Yeij!! Fick mina VR-uppgifter godkända idag! I alla fall hälften, den delen man gör i Revit. Fick tokkrupp på det inatt när jag satt med det, men det löste sig till sist. Han är rätt snäll oxå, Börje.

Trodde vi skulle bli klara med det sista inför redovisningen idag, med våra hus, men icke då. Blev en del att pyssla med nästa vecka oxå. Tänkte ju att man skulle kunna åka bort i helgen och slippa ha det i tankarna. Menmen, det blir nog bra.

Nu ska jag ner på stan, sitter kvar i skolan. Ska leta efter nåt skoj att ge bort.

Jag längtar inte efter att sitta på bussen imorrn. Man kan ju hoppas att det regnar så blir det i alla fall inte så varmt...måste hitta nåt att läsa på vägen, kanske skulle ta med betvet-boken. Men då eldar jag väl upp den på fyllan i helgen så det är kanske dumt... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback