Äntligen!

Efter nästan två dygns kämpande har jag uppnått mitt mål! Jag lyckades få ut Spindelharpan med två färger! Weee!! Jag är tragisk...=P

Tror jag ska lägga mig i soffan och kolla på nån film, eller se om det fortfarande finns vänner på xboxen. Lagom lördagsnöje känner jag. Borde egentligen gå ut en sväng, solen skiner ju faktiskt idag, även om det fortfarande blåser storm. Ska åstadkomma lite lunch oxå tror jag, eller frukost eller vad man nu vill kalla det. får väl se vad jag hittar i kylen...

Recentiorssittning igår, jag serverade. Har ont i fötter och ben idag känner jag, främst knäna som är tröga...men det är ju inte så konstigt med den där jäkla trappan...men det var en trevlig kväll i alla fall, och god mat. fick till och med lite med mig hem. Jag måste börja ta med mig matlådor till sittningar jag hjälper till på. Det blir ju nästan alltid mat kvar...

Jaja, frukost sen slöa i soffan...



Jag är inte en leksak som du bara kan ta fram när du vill och slänga iväg när du hittar en ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback