Appletini

Sitter hemma i min ensamhet och dricker Appletini. Och inte för att jag hatar mitt liv eller nån annan deprimerande orsak, utan för att jag var tvungen att se vad det är J.D dricker i var och varannat avsnitt av Scrubs.
Och vad smakar det då? Inte äpple i alla fall, som jag trodde. Det smakar sprit. Inte ens så att eftersmaken är äpple. Besvikelse.Men har fått tips om att ta bacardi apple istället för vodka så jobbar på att testa det...det här kan bli bland det godare jag druckit. Men måste försöka få tag i Sourz sour apple istället för den här fuskgrejen jag har. och så måste jag hitta min flaska bacardi apple, jag börjar tro att jag glömt den i stugan...vore dumt...

jaja ska duscha nu och sen gå och handla, så jag får nån middag här...

Recept:

4 cl vodka

2 cl Apple Sourz

1 cl citronsaft

Alternativt recept - aka "easy on the -tini":

2 cl vodka

2 cl Apple Sourz

2 cl äppeljuice

1 cl citronsaft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback