Bad day...

Idag är en dålig dag. Jag tog mig inte till skolan imorse, varken till lektionen eller övningen. Har inte kunnat sova alls bra i natt, har haft ont i huvudet och varit täppt i näsan. Och när jag väl somnat så har jag vaknat av att näsan rinner i stället. Inte alls mysigt. Dessutom har jag drömt märkliga saker. Som att åka båt, ligga i vattnet och skjuta en båt mha bensparkar eftersom vi gått nästan på grund, märkliga aktiviteter på gården här utanför och en hel del annat som jag inte riktigt minns.

Men nånting ska jag väl ändå få gjort idag tänkte jag. Ska börja med att äta något och sedan ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. Sen ska jag försöka komma iväg till Järnia och se om jag hittar dom där skruvarna till sängen, får se om jag får sällskap av sötis, han slutar snart tror jag. Hoppas dom har såna skruvar, så vi kan sova här båda två i natt.

Ja mat var det ju i någon form. Får nog bli gröt, risgrynsgröt, och en kopp te. Har tyvärr ingen mjölk och orkar inte gå ner till han på hörnet heller så det blir bara gröt med kanel och socker. men det funkar det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback