Fönstershopping

Roade mig precis med att fönstershoppa (haha) i färjestads webshop. Hittade en tröja jag vill ha, det står nästan Emelie på den...
(farjestadsbk.se)

Har varit i skolan idag, tro det eller ej...hade ju ritövning i samhällsplanering, vilket innebar att vi skulle börja med vårat lilla projekt på Tjörn. Gick rätt bra, vi kom nog fram till nånting i alla fall. tror jag. =P Kan ju bara flika in en bild oxå på hur man jobbar på Chalmers tekniska lekskola...
 

Hade tänkt att kolla på film idag, "Whole ten yards" som går på 6an, men så ringde mamma precis när den började så nu vet jag inte om jag orkar sätta mig in i den. Kanske blir lite vänner eller nåt istället... =P Ska i alla fall förflytta mig till soffan nu tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Helene

Vill med ha!!! (tröjan) =)

2007-09-20 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback