Ikea

Idag har jag varit på Ikea med Sara och min sötis. Vi var på jakt efter hyllor och skrivbord och lite annat smått till Sara, och en plastkanna till mig. Vi fick tag i allting! =) Hittade ett perfekt sideboard att ha bredvid soffan oxå, men givetvis så var det slut både i kållered och i bäckebol. Så himla typiskt...men det ger ju mig en anledning att åka till ikea snart igen, så inget ont som inte har något gott med sig! =P

Har inte hunnit göra så mycket mer idag, sov ju för länge igen. Lyckades stänga av klockan och sen somna innan jag hann slå in pinkoden, vilket man kan göra ungefär 2 sekunder efter att man tryckt på stoppa alarmet. Idag ska jag försöka lägga mig något tidigare än igår, vilket innebär att jag bör göra det om ungefär 10 minuter. Jag har tänkt att det ska bli så. Egentligen skulle jag varit i säng för en timma sen, men så fastnade jag framför
Facebook som så många gånger förr...

Jag tänker inte göra misstaget att slå igång Lemmings nu i alla fall. Och precis när jag tänkte det så blev jag jättesugen på att "bara spela en värld"...måste kämpe emot mina impulser lite bättre...

Nu ska jag jaga tandborsten. Jag måste ta tag i mitt liv nån gång. Imorrn väntar föreläsning 10-12 och sen måste jag verkligen få ordning på den där jobbansökan för jag måste få in lite pengar väldigt snart. Eller mycket pengar. Jaja, natters natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback