Aktiv dag

Idag har jag haft fullt upp hela dan. Somnade sent igår efter en kväll på Chalmers, blev dock inget öltält eftersom det var galet dyrt att gå in där utan vi hamnade på john l's, vilket inte var fel alls. Hade riktigt trevligt med gott sällskap och det blev lagom många Nik's, så jag har inte mått konstigt idag.

Blev först en tur till Landala idag, jag var pengakurir med Staffan som bodyguard, och så fick jag handlat på systemet det jag ville ha. Sen var jag hos Maria en sväng och fick min fleecetröja tvättad, jag glömde ju den när vi tvättade i söndags. Vi(hon) fixade lite med kyckling och så som vi ska ha i baguetterna imorrn, så det var klart. Sen råkade jag glömma tiden lite så det blev lite brådis in till stan för att möta syrran vid tåget.

Ikväll har vi varit ute och käkat, blev Jensens, och det verkar ju funka perfa så länge inte Malin och Mattias är med... =P Idag bröt jag trenden och åt inte kycklingfilé, utan fläskfilé, och det var riktigt gott det oxå. Och sen fick jag min efterlängtade flurry med daim på donkan, jag har längtat efter en sån sen i fredags ju...

Imorrn är det Valborg, den roligaste dan på hela året!! Champagnefrukost, föreningsparad till Trädgårn, picknick, Cortége och grilla är vad som står på programmet för dagen. Och det verkar som om vädret är på våran sida så det blir förhoppningsvis en kanondag!

Astin är på kylning, köttet ligger i marinad, rocken är framme, majblomman sitter i sin tofs, nu är det bara att sova kvar så är jag laddad sen!! Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback