Ännu en sommardag

Åhh det är fortfarande soligt och varmt väder! Undrar hur länge vi får ha det så här? Hoppas iaf det blir fint i helgen och på valborg. Sen kan det kvitta fram till sommaren. =)

Idag står skrivande på programmet, vi är inte direkt klara med utkastet som ska in imorrn. Har fått fram en del fakta men allt är ju på engelska så man måste översätta allt och se om det är nåt att ha och sen ska man formulera det på ett bra sätt utan att kopiera meningar rakt av. Jag hatar att skriva rapporter...

Nån gång under dagen ska jag gå ut i solen oxå, måste ju underhålla min solbränna. =D Och så behöver jag röra på mig rent allmänt, min viktpakt går ut om en vecka och jag har lite kvar innan jag är där jag borde...Ta cykeln ut till Saltholmen eller Fiskebäck kanske, och ta med en bra bok och sitta där i solen och läsa. Eller en bok om jordbävningssäkra hus...=P Låter som en plan tycker jag.

Nu är det frukostdags, och sen kommer sötis hem så vi ska sätta igång med skrivandet...

Kommentarer
Postat av: Icka

Viktpakten ja... Går d lika kasst för dig som för mig så förstår jag dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback