Äntligen!!!

Nu är det äntligen, äntligen slut på svälten!!! Nu har jag fått pengar!!! Känns så sjukt skönt att ha betalt tillbaka mina skulder, betalt alla räkningarna och ändå ha pengar kvar som räcker till en schyst shoppingrunda. Och jag har inte ett dugg dåligt samvete för att jag kommer spendera pengar nu, jag har inte gjort av med många kronor på mig själv de senaste månaderna.

Har haft en bra kväll, Maria kom hit och vi åt middag och bakade blåbärspaj, smarrigt! Sötis är ju på omsitts så det blev lite tjejkväll. Bra med sådana ibland, så fick vi planera lite inför Valborg och så.
Har planterat om mina små planteringar oxå, jag hoppas de överlever min behandling nu jag är inte så jättebra på sånt där. Det är väldigt fullt i fönstrena just nu, men bara de blir lite större och det är slut på frostrisken så ska de få flytta ut på balkongen, jag tror de kommer trivas finfint där ute i solen och värmen. =)

Har inte gjort så mycket på utkastet som jag borde, men jag har iaf fixat med en del källor och så ska jag jobba vidare på avgränsning, metod och sånt blaj. Och lite mer text och bilder behöver jag nog fylla på med oxå...men jag tänker inte sitta uppe hela natten, jag har faktiskt lektion imorrn kl 8. Och den måste jag som vanligt verkligen gå på. Återstår att se när jag får sällskap oxå...

Ska nog spela lite på
blip nu, massa nytt roligt där ju, innan jag går och sover. Men jag tänkte inte bli sittandes till 4 inatt, som jag blev igår. Lite mer än så behöver jag nog sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback