Åt helsike

Min sovplan gick åt helsike, precis som vanligt. Hann inte somna innan sötis la sig, och eftersom han är förkyld så snarkar han konstant. Och jag med min sprängande huvudvärk som inte ens Ipren verkar kunna fixa, behöver tyst omkring mig för att kunna sova. Så jag gav upp, och här sitter jag nu. Arg, frustrerad, ledsen och med ett huvud som bara vill gå härifrån.
Jag hittar inga bra öronproppar, och dessutom tror jag knappast att det hjälper just nu, så jag vet inte vad jag ska göra.Jag får väl sitta här och vänta på att han ska gå upp så får jag sova imorrn på dan istället. Just nu ser jag ingen annan utväg, jag blir bara mer och mer irriterad och ledsen. Jag är i så sjukt behov av att få sova ostört. Det är ett par veckor nu sen jag gjorde det sist. Jag mår verkligen inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback