Helg med besök

Ja i helgen har vi ju haft besök här, därför har jag inte skrivit nåt här. Malin och Mattias har varit här, eftersom jag och Malin skulle på Göteborg Horse Show i fredags. Har haft jättekul hela helgen, det är tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra.

I fredags var vi ju i Scandinavium hela dagen, det var kul, mycket hoppning och det gillar ju jag. Hade iofs hoppats på att få se Briar, men det sket sig...köpte mina sedvanliga strumpor, dock bara 7 par i år, mot förra årets 13... =P
Lördagen spenderades på Backaplan och i stan på shoppingrunda, jag fick tag i en klänning och en vårjacka. Toknöjd med båda, nu ska jag bara ha ett par vita byxor så blir det en perfekt sommaroutfit.
På kvällen hade vi planer på att gå ut, men vi var nog inte riktigt på humör så det blev en massa omgångar Mario Kart, bowling och baseboll istället... =)

Igår skulle dom hem, så vi kollade bara på hoppfinalen på tv och sen drog dom. Sen blev det söndagmiddag som vanligt, men inte så länge eftersom vi hade tvättid. Så gårdagkvällen blev framför tvn med Mario Kart mellan hängningarna...

Idag borde man gå utanför dörren och njuta av solen, det verkar varmt och skönt ute. Får se när jag orkar göra det, jag tror jag ska boxas lite med tvn...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag så här långt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback