Huvudvärk

Har sjukt ont i huvudet just nu, så jag funderar starkt på att gå och lägga mig ganska omgående. Behöver verkligen sova ordentligt, jag blir sjuk i huvudet om jag inte gör det. Kunde inte sova inatt för sötis låg och lät en massa, så klockan blev väl närmare 4 tror jag. Sen skulle han upp vid 8 så då vaknade jag medans han grejade här ute, och sen sov jag till typ 11-12 nångång. Så visst jag sov länge, men när jag inte får sova ostört så blir jag bara tröttare. Tänkte försöka komma i säng innan honom ikväll så jag sover ordentligt när han lägger sig. Återstår att se hur det går.

Har iaf varit ledig idag, och inte fått så värst mycket gjort. Men har trots min trötthet varit ute på en ordentlig cykeltur, Saltholmen tur och retur. Enligt Trafikkontorets
cykelplanerare så blir den sträckan runt 12,5 km. Tycker den sidan för övrigt är kanon, nu vet man hur man kan cykla, hur långt det är och ungefär hur lång tid det bör ta. Kanon!
Vid Saltholmen var det jättehärligt, soligt och varmt, men lite kylig vind så det var bäst att sitta i lä. Men solvarma klippor är helt underbart oavsett om det blåser eller inte!!
Och dessutom, det ultimata tecknet på att vår och sommar är på väg, doften av nyklippt gräsmatta! Helt sagolikt gott ju! Åkte förbi en tomt där dom höll på att klippa gräset och jag hade god lust att stanna bara för att kunna dra in doften ordentligt, men det hade nog verkat märkligt...

Imorrn är det skola efter lunch, återstår att se hur det går med det...jag har tappat all plugglust igen. Tror jag skulle behöva komma bort i helgen, hoppas verkligen mamma och pappa ska till stugan så jag kan åka dit och bli ompysslad.
Nu behöver jag sova, och det omedelbums!! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback