Klant v 2.0

Jag är verkligen inte smart. Satt och sorterade i ordning de ungefär 500 bilder jag framkallat för att kunna sätta in dem i album. Då upptäcker jag att jag framkallat fel storlek, så korten passar inte i albumen. Vad göra? Jo, sitta och klippa av ungefär 1 cm på varje bild för att sedan sätta in det i rätt album.
Jag blir bara trött på mig själv....

Haft en ganska lugn och skön eftermiddag, Sara kom över på fika en sväng så jag fick ta och städa och diska lite. Och så bakade jag en sockerkaka, men den blev misslyckad som vanligt. Dom vägrar bara växa!!! Men efter viss konferering med Mormor så har jag beslutat mig för att köpa nytt bakpulver, för nu har jag provat allt annat!

Dags att sova nu, minst sagt. Fastnade lite med Bloons, som är ett oerhört beroendeframkallande spel. Ledig imorrn, så egentligen ingen större fara att jag är uppe nu, men jag har nog lite att pyssla med ändå. Hoppas hett på att få mail om lägenhetsvisning imorrn, en sån där lägenhet ute som vi var och tittade på. Vill ha vill ha vill ha!!!!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback