Klant

Jag är lite klantig ibland. Trodde jag hade lektion både före och efter lunch idag, men när jag kom hit nu på em så visade det sig att det inte alls var så. Vet inte var jag fick det ifrån, jag kollade ju igår och kom fram till att jag bara gick till lunch. Det låg visserligen en lektion på schemat, men den kursen har jag ju redan läst.

Men nu fick jag iaf tid att kolla upp lite inför arbetet i husbyggnadsteknik, och så ska jag till studievägledaren vid 14 och kolla lite vad jag ska läsa i höst för att fylla ut schemat. Blir förmodligen en massa matte, eller ja 12 poäng, och så lite betongbyggnad. Det blir nog bra hoppas jag. Jag kanske borde läst byggingenjörsprogramet på en gång egentligen, för det verkar faktiskt mycket roligare så här i efterhand. Och lite trevligare folk som går där vad jag vet...jaja lätt att vara efterklok.

Idag hade CSN fått in min komplettering äv poäng oxå, så nu får dom fan i mig ta och sätta fart. Ska nog tringa och hetsa dom lite när jag kommer hem så jag får besked snart. För när dom väl beslutat så tar det typ 4-5 dar innan man får några pengar, och jag skulle behöva dem den här veckan...

Ganska ok väder idag oxå, får se om det blir någon cykeltur idag. Kanske botaniska? Det är ju så fint där, speciellt nu när det är varmt så saker börjar slå ut ordentligt. Kanske får med mig Maria och Sara dit, eller så åker jag själv och filosoferar över livet, det är oxå skönt ibland.

Nu kan jag nog snart dra mig bortåt studentcentrum, jag fick komma efter 14 så 14.01 borde ju bli bra...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback