Lite halvseg shoppingdag

Har varit ganska seg idag, det blev lite sådär igår som man kanske kan räkna ut av mina inlägg här...man borde ha fyllelås på bloggen...

Sov iaf till lunch, och sen har jag varit hos Maria en sväng. Var på torget och skulle köpa te, men det fanns inte där så jag åkte in till stan istället, och tänkte att jag kanske kunde hitta några kläder oxå. Så nu har jag bränt mitt presentkort på Gina, blev tre tröjor och en skjorta. Ska fundera lite på om jag ska behålla allt, måste prova i lugn och ro med smakråd och så innan jag bestämmer mig.
Hittade en tröja på HM oxå som det fick bli, den var snygg och rätt billig. Så nu har jag lite att ha på mig framöver...

Ikväll ska vi ju på Pustevik,
Smoosh spelar ju där. Ska bli skoj, har inte träffat dom på några år, och aldrig hört dom spela heller. Återstår att se om dom känner igen mig...=)

Ska ta och äta nu så vi inte super ut oss ikväll. För vi är ju såååå sugna på att festa menar jag...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback