Märklig sömn

Hade som sagt hoppats på en bättre dag idag, men jag vet inte. Har sovit ganska gott, men drömt konstigt och vaknat vid konstiga tider. Och när klockan väl ringde så somnade jag om och drömde ännu märkligare. Det är bara det att jag inte minns vad jag drömt, det bara ligger som en skugga i huvudet och stör. Precis som det jag drömde igår, men det minns jag tydligare.

Skulle ju vara i skolan nu, men eftersom jag somnade om så har jag inte hunnit mycket längre än så här...så nu ska jag slänga mig i duschen när jag vaknat till och sen äta nåt innan jag drar iväg. Har hört ryktas att jag ska ta en promenad i vitsippsdalen senare i eftermiddag, men jag hoppas verkligen att det inte börjar regna i så fall. Var soligt när jag gick upp, men nu är det mörka moln över hela himlen. Tråkigt, jag vill ha sol!!!

Frukost ja...nudlar eller mackor? En av livets stora frågor...=P Vi börjar med att duscha så blir det nog bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback