Regnigt värre

Igår var det härligt vårväder med sol och många plusgrader, men idag bara regnar det. Huu det är inte roligt alls att vara ute, man blir bara jätteblöt, och bara för det har jag varit tvungen att knalla runt en massa idag. Och mer väntar.

Har varit och bokat läkartid på axessakuten nu, det blir på torsdag nästa vecka. Sen ska jag förhoppningsvis till Grebbestad, får se om det blir så.

Tänkte mig på matnat-möte idag faktiskt, det var ju inte direkt igår som jag var där. Tänkte forska lite i vad som händer imorrn innan pubrundan, förutom öhk då. Skulle gärna gå på öhk, men jag känner mig inte riktigt välkommen, eller ja, från en person i alla fall, och jag vill inte ställa till bråk, jag orkar inte tjafsa mer. Tänkte ju det skulle bli ödk istället, men det hade de ju igår när jag var hos Anna så det blir nog inte så heller. Jaja det märks.

Nu ska jag äta lite, sen lunch kan man kanske kalla det. Nudlar, yummy! not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback