Shoppingdag

Oj, har visst inte hunnit skriva nåt här idag...har varit på vift och sen har jag städat och grejat. Träffade Anna idag och var och shoppade te på Backaplan, tog en sväng i Nordstan och sen åt vi lunch hemma hos henne oxå. Trevligt, nu har jag lite nya tesorter och så köpte jag några söta burkar oxå att ha allt te i. Så nu är det så fint här i köket med burkar och sånt. =)

Sen var det hem och diska och greja, och så kom Malin och Mattias i kväll. Så vi har ätit middag, kycklingspett och potatisgratäng, och så har vi spelat Wii! Och jag vann i wii-bowling! Jag har aldrig slagit Mattias i bowling förut, så nu är jag glad!

Men nu är det dags att sova, imorrn ska vi ju upp och iväg hela dan! Göteborg Horse Show i Scandinavium står på programmet. Blir säkert trevligt, det brukar det vara. =)
Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback