Söndagkväll

Det blev en lite cykeltur till slut, vi skulle ju iväg och äta så då tog jag cykeln. Skönt att röra lite på sig, speciellt när man inte behöver ha jacka på sig. Äntligen känns det som om våren nog kanske tänker stanna nu!!
Gott med grillat kött oxå, första för året! Jag är picknicksugen nu så det knakar om det!

Imorrn blir det skolan från 8 till 15, ser inte fram emot det alls, men det är väl ett nödvändigt ont antar jag. Dessutom ska jag ringa och tjata på CSN, jag måste ha pengar nu!!!

Har kollat på film nu så jag är lite seg. 40 year old virgin, den var sådär, jag visste redan hur den slutar. Men alltid nåt att fördriva tiden med.
Ska nog borsta tänderna och lägga mig snart, så kan jag i alla fall läsa en stund om jag inte kan sova direkt. Måste upp till skolan imorrn så jag kan inte somna för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback