Städ och pyssel

Håller på och försöker göra lite snyggt här nu, det går faktiskt ganska bra. Har precis torkat av i badrummet, och jag är så nöjd med mig själv. Det är nog ungefär andra gången jag gör det sen sötis flyttade in hos mig, jag har lixom lagt ut det som hans ansvar. Jag brukar städa allt annat istället när vi har storstädning, och han brukar gå med på det upplägget. =P

Köket är redan gjort, ska bara torka bort böset som blev när snickarn skulle lägga ny list. Ser riktigt trivsamt ut i köket nu ju!
Så då återstår bara att plocka undan alla kläder och andra prylar som ligger utspridda över hela rummet. Som vanligt är det betydligt mer kläder än plats i lådor och garderober, jag förstår inte hur vi nånsin får plats med saker. Det är nog aldrig helt undanplockat här, det går lixom inte. Jag vill flytta!!!

Ska ta och kyla lite dryck till i kväll oxå, eller ja eftermiddag, Staffan kommer vid 16-17 nån gång. Kan ju vara trevligt att dricka nåt annat än sprit hela kvällen. Kanske skulle prova min lifestyle-drink! Eller smootien med alkohol i. Haha tyskar är roliga! Eller dom hittar på rolig sprit i alla fall.

Kanske man borde äta oxå...men det får bli senare, har ju nyss ätit frukost, trots att  jag varit vaken mer eller mindre sen 8 och uppe sen 10. Men man vill ju inte sitta och äta när man har publik...

Packa upp väskorna sen lovet kanske är en bra början föresten, då får man bort stora saker som ligger på golvet...smart det gör jag! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback