Trööööök

Jag måste diska. Jag hatar att diska, det är nästan värre än att städa badrummet. Förutom när jag är sur, grinig, ledsen eller allmänt tankspridd, då är det skönt att pyssla med nåt där man inte behöver tänka så mycket på vad man gör, utan kan tänka på allt annat. Men jag är inte sådan idag.

Dessutom börjar det bli sent så jag borde verkligen ta tag i det nu. Kan inte skjuta på det till imorrn för då kommer snickarn på förmiddagen nån gång och han måste komma åt hela diskbänken. Pust och suck. Jaja, jag slipper i alla fall göra det imorrn, då får jag dammsuga och städa badrummet istället.

Anledningen till städmanin är att jag bjudit in folk på förfest imorrn innan pubrundan, och då måste det ju vara snyggt här. Lite tanken med att bjuda hem folk är ju att det ska bli städat, haha!

Då är det väl dags att sticka ner händerna i diskhon. Pust, stånk och stön...tyck synd om mig!!!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha jag tycker faktiskt det är ganska kul att diska =) när man ser hur fint det blir i köket efteråt alltså! fast jag undviker det dock för att skydda naglarna =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback