Varm dag igen

Det var vårväder idag oxå, i alla fall fram till typ efter lunch. Sov apdåligt inatt, och mådde inte kalas imorse när jag skulle upp. Tog mig iaf till skolan och fick lite klarhet i inomhusmiljön, med betoning på lite, och fick fixat med omregistrering och avregistrering på kurser.
Träffade Maria en sväng på torget och kollade runt där lite. Jag längtar tills jag har lite pengar, då ska jag köpa te och snygga teburkar! Har hittat tre olika på te- och kaffehandeln som jag vill ha, får väl fråga min sambo om hans åsikt oxå, men jag gillar dom skarpt!
Sen åkte jag på en liten utflykt, nämligen till Backaplan, för att spana in den nya Gina Tricot-butiken där. Är ju på jakt efter en skjorta, men den fanns inte där så det blev en tröja istället. Och eftersom det var invigning idag så var den billigare, så jag har fortfarande 50 kr kvar på mitt presentkort. =)

Resten av eftermiddagen har jag ägnat åt att läsa ut "Den vita massajen", det var en riktigt bra bok! Imorrn ska jag in till stan och låna fortsättningen tänkte jag, för jag fastnade verkligen för hennes sätt att berätta.

Nu ikväll har vi ätit kyckling med bacon och champinjoner och kollat på hockey, och det var ju en jäkla skitmatch! Jag hejar ju faktiskt lite på Linköping, i alla fall betydligt mer än på HV.
Sen försvann sötis till Lindholmen, så nu sitter jag här och kollar lite på Vänner och funderar på hur länge jag orkar vara vaken. Ska bli skönt att slippa gå upp jättetidigt imorrn, sova ut är verkligen skönt ibland. Biblioteket stänger 17 så jag behöver inte stressa jättemycket.

Har inga direkta planer för helgen i övrigt, sötis ska bort imorrn kväll med, och jag funderade på att bjuda hit nån men jag orkar inte städa, så vi får väl se om nån annan gör det åt mig. =P Annars blir det bara en hemmakväll med mig själv, och det är ju oxå skönt. Har känt ett litet växande behov att vara för mig själv på sistonde, så det är ju bra om jag får det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback