Wiiiii!!!

Hihihihi så där gick det med att fundera...vi åkte förbi Media Markt när vi skulle handla mat och så råkade det slinka med ett Nintendo Wii när vi gick ut. Åh så kul det är, Wii sports följer ju med och det är kul men lite jobbigt oxå, och så köpte jag Mario Kart till oxå. Och det är så sjukt roligt så jag vet inte vad. Ska bara köpa en kontroll och en ratt till oxå så kommer det bli apskoj!!

Nu har jag gjort av med pengar för flera månader känns det som...blir ingen mer übershopping nu, bara om jag hittar några snygga kläder...ska ju försöka spara lite pengar hade jag tänkt, får väl se hur det går med den saken...=P

Snart är det sängdags, blev ju inte mycket sömn inatt direkt, så jag behöver sova igen lite. Imorrn ska jag träffa Anna en sväng, och sen kommer ju Malin och Mattias imorrn kväll nån gång så jag (vi) behöver städa lite här...som vanligt...lovade visst Malin att köket skulle vara snyggt så de kan laga mat när dom kommer. Har lite att göra med andra ord...

Natters natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback