Dålig planering

Idag har jag inte gjort många knop på packandet. Dock har jag ringt lite samtal och fixat, först till husvärden som kunde fixa tapeter och så men vi får sätta upp dem själva. Sen har jag fixat flytt av telefonen, bredbandet och fixat el-avtalet. Känner mig så duktig! Har kollat upp lite om hemförsäkring oxå, vad som blir billigast och bäst nu när vi flyttar. Det är mycket praktiskt som ska fixa, inte bara packa ner saker...

Tillbringade eftermiddagen hos Maria, hon ska ju till Stockholm imorrn igen. Så hon är inte här när vi flyttar iaf, vi får hitta annan bärhjälp. Mitt knä vill ju inte lyfta tungt, så vi lär ha folk som hjälper till med just bärandet. Sen kan ju jag låtsas organisera saker och ting och hålla koll medans alla bär.. =P

Och som grädde på moset har jag spenderat kvällen i soffan, spelandes Rayman Raving Rabbits. Så sjukt roligt spel, och fastnade det gjorde jag verkligen! Dumt kanske, men ändå...

Nu tänkte jag gå och sova, imorrn ska jag träffa studievägledaren för att försöka få nån rätsida på vad jag ska läsa i höst, och sen lär jag packa en del...natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback