Fortfarande kvar

Japp, jag har fortfarande internet. Trodde ett tag att de stängde ner det för mig direkt när jag ringde igår, för jag kunde inte ansluta längre, men i morse funkade det igen. Så jag antar att det kommer funka tills jag skickar iväg modemet och så.

Har jobbat kvällen idag, det var så lungt. Det är ju riktigt skitväder ute nu, så folk ville väl inte gå ut i onödan. Fick riktig höstkänsla när jag skulle åka hem, det kändes som om det var höstlov eller nåt sånt. Galet, bara några dar sen det var 30 grader varmt och sol hela tiden. Hoppas solen kommer tillbaka snart, så vi får lite värme och skönt när vi slutar jobba sen.

Ligger och kollar på vänner nu, ska försöka sova snart tänkte jag, ska ju jobba imorrn med. Börjar iofs inte förrän 10, så lite sovmorgon får jag iaf. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback