I götet på riktigt

Nu är vi hemma i stan igen, permanent den här gången skulle jag tro. Vi tog en extradag där uppe och åkte inte hem förrän igår kväll. Var så himla gött väder så ingen av oss ville åka hem. I söndags kväll var vi till och med iväg och badade. =) Det var faktiskt riktigt skönt i vattnet, bara sanden som var kall och förfrös mina fötter.
Igår knallade vi i Strömstad i solskenet, kollade lite i affärer och köpte glass. Där märktes det verkligen att sommaren är slut nu, det var alldeles tomt på båtar i hamnen och tomt på folk mest överallt.

Idag var planen att få tag i husvärden för att se hur det blir med tapeter och så till nya lgh, men den planen misslyckades. Dessutom ringde nåt pappskaft och skulle förmodligen sälja nåt till mig när jag somnat om, men den sa inget på typ 3-4 sekunder så jag la på. Men störande som f-n ändå...

Håller på att fixa brunch nu, är tokigt hungrig! Blir lite bulgursallad med ruccola och fetaost, mumma! Sen ska jag kolla på Singelmammor medans jag äter, hann ju inte se det igår eftersom vi satt i bilen just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback