Internetlös på riktigt

Nu har jag skickat iväg mitt modem och alltihopa, så nu har jag inget internet mer i sommar. Fast det är inte riktigt sant, jag kan ju låna sötis dator, som jag gör nu till exempel. =)

Idag har det varit ganska växlande väder, solen sken när jag gick upp men så fort jag tog på mig shorts och skulle gå ut så började det ösregna. Och det är en underdrift. Shit i helvete vad det regnade! Men lagom till kl 15 så sprack det givetvis upp och det blev en ganska fin kväll. Som jag då så klart fick tillbringa på Konsum. Doh! Men jag börjar vänja mig nu, det har varit så hela sommaren. =P

Men imorrn kväll är det slut på jobbandet, imorrn gör jag min sista dag!! Det ska bli skönt att få vara ledig ett tag innan skolan börjar (hur ledig man nu är när man ska flyttpacka), men jag har inte längtat jättemycket efter den här dagen. Det känns faktiskt lite vemodigt att sluta jobba den här sommaren. Märklig känsla, jag har alltid räknat ner från dag ett annars. Men i år har jag trivts så himla bra på mitt jobb och med mina arbetskamrater, så det kommer bli lite tråkigt att inte träffa dom nåt mer. Inte för att jag blivit bästis med nån eller så, men det är ett härligt gäng med mestadels urtrevliga människor. Får hoppas jag får jobba där nästa sommar oxå! =)

Nu ska vi ta och sova här, sötis ska upp och jobba imorrn bitti han, och jag ska upp då oxå och ringa lite samtal, till husvärden och sånt. Bra att ta tag i sånt nu på en gång känner jag, så man får lite klarhet i allt.
Natters natters!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback