Mer sol

Idag är det oxå fint väder, soligt och varmt. Men vad gör jag då? Jo jag sitter inne och tittar på tennis, med dörrar och fönster stängda. (Men det är bara för att slippa getingarna) Jag trodde inte matchen skulle hålla på så här sjukt länge, jag hade ju planer på att hinna gå och bada till och med. Men jag kan inte riktigt slita mig. I vilket fall så har jag fått lite packat nu, det mesta i klädväg är packat, och skivor, filmer och böcker packade jag igår.

Ska ner till stan en sväng oxå, måste slänga skräp och panta flaskor. Och så skulle jag behöva ut till sportshopen och prova jeans, dom kostar bara 50 spänn nu, det kan man ju bara inte missa...

Kanske skulle ge mig in i duschen snart så jag kan packa de sista kläderna och åka ner till stan. Om de bara kunde ta och fixa tennisen nu...jag visste inte ens att man kunde spela så här länge, 15-14 står det nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback