Mer träning

Tro det eller ej, men jag var faktiskt iväg igår igen och tränade! Känner mig riktigt duktig nu ju, gått iväg själv och av egen vilja två dagar på en vecka. Jag är så bra!! =)
Kanske inte låter som en så stor sak att gå till gymmet, men för mig är det det, jag är fruktansvärt dålig på att ta tag i sånt, och i synnerhet om jag måste gå ensam. Så därför boostar jag mitt ego lite när jag väl kommer iväg. =)

Blev i allafall kombinerat cykel och s-core igår, en mycket bra blandning tycker jag. Cykel är skönt, då kan man ju styra motstånd och sånt själv, så det blir mycket vad man gör det till samtidigt som gruppen peppar en att inte glida genom passet på ett bananskal.
S-core är sjukt jobbigt, speciellt när man redan har lite träningsvärk i magen. Första kvarten var en plåga, men när jag väl kom igång så överlevde jag det med.

Hoppas verkligen jag kan fortsätta så här nu, jag behöver verkligen det. Ska nog ta fram vågen och måttbandet för invägning och inmätning, så jag kan se om det blir nåt resultat. Har ju mina egna mål, och 1a augusti 2009 är planen att de ska vara genomförda. =)

Kommentarer
Postat av: Icka

Vad duktig du är. Du skulle inte kunna smitta av dig lite på mig tror du? ;)

Postat av: Johanna

vilken fin blogg du har

2008-08-29 @ 21:50:46
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback