Mycket att stå i

Det blev en ganska fullproppad dag idag, det har en tendens att bli så när man är hemma så här. Ingen lugn och ro direkt...

Först upp och tvätta imorse, det är ju stört omöjligt att få tvättid i gbg med kort varsel, så jag tog med de skitiga kläderna hit istället. Och enda lediga tiden var givetvis kl 7 i morse. Menmen, mamma satte igång maskinerna innan hon åkte till jobbet, så jag behövde bara gå upp och hänga. Och det var inte så mycket så allt gick in i torkskåpet, så jag slapp springa upp och ner en massa. Kunde bara gå upp och lägga mig och slumra en stund till, skönt!

Sen var det handlingstime med mormor och farfar, trevligt att se hur Coop Forum-bygget tar sig. Riktigt trevligt tycker jag det blir där nere. Och nya, moderna Shop Express-dosor hade dom oxå! Jag är såååå impad. =P
Sen blev det lite åka med mormor, vi var och fotade toyotan som ska säljas, fikade hos Siw och Lars och köpte blommor till imorrn.
Sen var klockan nästan 18, och då skulle vi ju klippa oss så då blev det bråttom hem. Och nu är jag snaggad. Eller inte riktigt, men luggen är störigt kort, precis så den inte fastnar bakom örat. Livet är inte lätt. =P

Kvällen har jag sen spenderat i soffan framför tvn med mamma och pappa. "Se upp för dårarna" gick på tv4 film, så vi passade på att se den. Den var bra tyckte jag, en trevlig sysselsättning sådär en torsdagskväll.

Det kom en åsksmäll mitt i filmen oxå, men jag hoppas det inte tänker komma nåt mer inatt, för jag behöver sova! Ska ju upp tidigt imorrn, och sen blir det nog en del. Åka till Grebbestad sen på eftermiddagen oxå, med mamma, pappa, mormor och farfar. Fullt ös med andra ord. =)

Nu ska jag hoppa in och borsta tänderna innan nån annan gör det! Natters!

Kommentarer
Postat av: Icka

Jag ska bara flytta inom Eskilstuna. Jag vill ju ha balkong :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback