Shopping!

Dumma publishme som inte funkar när man vill! Men bra att det funkar nu iaf, så jag kan gå och lägga mig sen. =P Är ju hemma i kga nu, och som alltid orkar jag inte riktigt ta tag i bäddandet av soffan. Så här sitter jag istället...

Men lite bra har jag lyckats med! Har äntligen, äntligen fått tag i armbanden jag jagat sen i
juni! De kommer från Ms bijoux och är så där lagom rosa och billiga. =)
  
(bilder lånade från leshop.se)

Det med hjärtat föll jag för som en bowlingkägla så fort jag såg det! Så underbart fint! Synd bara att sommaren är slut nu, tror det hade passat utmärkt till min rosa kjol. =)
Passade på att dreggla lite över de pilgrim-klockor jag sett på samma sida. Inte för att jag behöver någon ny klocka egentligen, men de är ju så tokigt snygga! Himla synd att de inte finns på Ur&Penn tycker jag bara. =P

  
(bilder lånade från leshop.se)

Tur att man fyller år snart, kanske man kan få nåt fint i present då. Har visserligen redan fått en födelsedagspresent (kameran) och måste önska mig en ny vinterjacka (jävla tjuv på tåg), och dessutom finns det säkert nåt nyttigt till nya lgh att önska sig. Men ändå...har gjort en liten önskelista ifall nån skulle vilja ge mig nåt. =)

Nu ska jag ta och bädda ut soffan iaf och slänga mig ner under täcket. Fattar inte att jag suttit här i tre timmar nu och degat. Och jag som ska tvätta imorrn bitti, mamma slår på första maskinerna kl 7. Troligt att jag kommer hänga upp dem kl 8? Nä, skulle inte tro det. Men vid 9 kanske jag kvicknat till. Får hoppas på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback