Ska det verkligen vara såhär?

Ska vi äntligen få lyckas? Ska det äntligen bli som vi velat så länge? Är det verkligen såhär enkelt?

Ringde tanten på bostadsbolaget idag och enligt henne har vi första tjing på lägenheten. Den är vår om vi vill ha den. Om vi vill ha den...klart vi vill!!! Hon tyckte vi skulle titta på den först, så det gör vi väl då tänkte jag. Ska dit vid 11.30 och kolla, och sen skulle vi höras med hon på bostadsbolaget. Men är det inte ett råttbo så kan jag med säkerhet säga att vi skriver på kontraktet imorrn!

Jag vågar inte riktigt tro det helt och fullt förrän vi sitter där med ett underskrivet kontrakt. Men jag kan säga fy fasen i helvete vad skönt det här känns!!! Imorrn kommer bli en alldeles utmärkt dag känner jag på mig. =)

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Gud va kul ju :) Hoppas den är bra nu. Håller alla tummar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback