Träningsstart

Tog mig en tur till Sportlife idag för att träna lite, jag var så sugen på att vara lite nyttig. Så det blev ett pass BodyBalance, kändes som om det var en bra mjukstart. Vad jag dock glömt var att bodybalance är sjukt jävla jobbigt, och nu har jag svårt att gå. Mina lårmuskler är helt screewed! Men gött var det, och det kändes bra efteråt så jag är ändå nöjd med mig själv. =)

Hoppas jag kan komma igång ordentligt med tränandet nu och dra mig dit 3-4 gånger i veckan. Det skulle förmodligen få mig att orka lite mer och må bättre i största allmänhet. Sen ska jag väl inte sticka under stol med att det vore skönt att loosa ett helt gäng med kilon oxå, så att jag tycker lite bättre om mig själv kanske.

Känns i alla fall bra att jag tog mig dit idag, alldeles ensam och utan nån som drog med mig. Det bådar gott för hösten! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tycker du om mina bilder på dagens inlägg?

Bloggat länge? Ha en fortsatt trevlig kväll! /Linda

Postat av: Anonym

...jag måste också ta tag i min träning bättre,men hur trist är det inte att ta sig dit. Väl där är det iofs rätt skönt, och efteråt, helt underbart =)

2008-08-26 @ 23:55:08
URL: http://carolinalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback