Helg

Nu är helgen slut igen, och jag undrar alltid varför den går så fort. Vi har inte gjort nåt speciellt direkt, i fredags var Macke här och vi kollade på en del av hans bilder från Australien och Nya Zeeland. Åt kantarellpaj och drack vin typ. Trevlig kväll.

Igår var vi en sväng till Ikea, de hade ju långlördag och det var så lungt och skönt, inte en massa folk att trängas med. Vissa var inte så roade ändå, men men. Hittade som alltid en massa prylar att handla, tror vi landade på 300 den här gången. Inte så farligt, men ändå.
Sen blev vi bjudna på middag hos sötis föräldrar, kul att kunna sitta och umgås utan att veta att man ska upp dagen efter som det brukar vara på söndagar. Vi spelade Monopol oxå, och jag kom inte sist!!! Jag är sååå nöjd! =)

Idag har vi varit på middag igen, med sötis släkt den här gången. Trevligt det med, längesen man träffade alla dom nu. Så nu har vi kommit hem för en stund sen, vet inte om vi ska göra så mycket mer innan vi sover, men känner jag oss rätt så lär vi vara uppe en stund till. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback