Konstruktionen klar!!!

Kors i taket och gud i höjden och allt vad det heter, men jag är klar med konstruktionsuppgiften!!! Jag fattar det knappt själv! Klockan är ju knappt midnatt, jag trodde jag skulle bli uppe betydligt längre, trots att jag började vid 18. Det tog nästan längst tid att rätt till hans anmärkningar från förra inlämningen. =P
Skönt att det är klart i alla fall, nog för att jag säkerligen får lite backning, men ändå, grovjobbet är klart! =)

Kanske jag kan komma i säng hyfsat ikväll då, så jag kan ta mig upp på lektionen kl. 8 imorrn bitti. Har missat två juridiklektioner på rad nu, så det vore väldigt bra om jag gick på den här. Ska göra mitt bästa för att inte fastna framför Vänner och Blip.se...=P

Har inte gjort mycket idag, kunde inte sova igår kväll så jag sov lite för länge för att det ska kännas bra. Men det är inte mycket att göra åt saken. Har iaf fått diskat lite, alltid nåt, så nu är berget i köket något mindre. =)

Jääjää, kanske skulle ta mig för med nåt avslappnande nu innan jag kryper i säng. Vänner kanske? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback