Så var julen förbi

Har blivit lite dåligt med uppdatering de sista dagarna, men det har varit lite annat att göra. Julafton var ungefär som vanligt, men det kändes att någon saknades. Jobbigt, men man måste ju ta sig igenom det oxå.
På juldagen kom äntligen min sötis hit, jag var och hämtade honom vid tåget i Örebro. Så härligt att ha honom här hos mig, det är inte kul att vara ifrån varandra tycker jag. Sen på kvällen var vi hos Siv och Lars och åt, precis som vanligt.
Igår var det rätt tråkigt väder, lite slaskkänsla och plusgrader så den lilla snön som fanns smälte bort. Vi fick oss en långpromenad då pappa skjutsade oss till Prix (sorry, Coop Forum, =P) och sen gick vi hem därifrån. Handlade lite hos syrran på Affection och sen knallade vi hemåt. Tog ganska precis en timme att gå, och då höll vi inte direkt något högt tempo. Skönt att få röra sig ordentligt efter all julmat, men sen spenderade vi resten av dagen i soffan ungefär. =)

Idag har vi ingen direkt plan, men solen skiner så jag kan tänka mig en promenad idag oxå. Tänkte sötis skulle vakna till så vi kan komma ut innan solen går ner, det blir så tråkigt annars. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback