Bloggdesign

Jag funderar på hur jag ska fräscha upp min blogg. Tänkte byta bakgrund och även byta bilderna i headern. Men jag har dålig fantasi, och så är jag dålig på att fixa i photoshop med bakgrunder och sånt. Tänkte låna någon bok om nya photoshop på biblioteket men det finns ingen inne just nu så det har inte blivit av. Har även kollat på att köpa nån, sen när jag får pengar, de är inte så farligt dyra om man köper dem på nätet...

Vill nog helst ha någon ljus färg nu när det börar bli vår...gult och rosa kanske? Har idéer i huvudet hur jag vill ha det, men jag kan inte få till det på datorn. Det är så frustrerande!

Jaja mina i-landsproblem får väl vänta tills jag går tag i nån bra bok. Får fixa med bilderna istället så länge. Vet inte om jag ska ha bilder på mig själv där eller om jag ska ha naturbilder som jag tagit. Har ju en hel del bilder att välja mellan om man säger så...

Det får bli nån dag på påsklovet som jag får ta tag i det här på allvar, nu ska jag ju plugga och ta min tenta!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag vill med ha lite vårigt... så kanske jag börjar blogga igen... Kram kram

2008-02-19 @ 18:54:35
Postat av: Emelie

Då får du hitta nåt bra så kan jag lägga upp det...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback