Evighetspussel

En av presenterna som sötis fick av mig igår var ett pussel, Eternity 2. Och det heter inte Eternity utan anledning, det är verkligen ett evighetspussel. Den som först klarar det vinner 2 miljoner dollar, så man är ju rätt sugen på att fixa det. =P För nyfikna finns mer info här

I vilket fall så har vi börjat nu, och man kan ju bli galen för mindre!! Men det är kul, jag älskar att lägga pussel så nu har jag verkligen en riktig utmaning här...tur att vi är två som grejar, annars stirrar man sig blind på bitarna och alla mönster, det är mycket färger och former...

Nä, jag tror jag ska borsta tänderna och lägga mig i sängen och läsa. Upp tidigt imorrn är tanken, vi får väl se hur det går...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback