Försöka sova kanske

Ska försöka sova nu äntligen. Återstår bara att se om jag kan hitta tillbaka till den där sköna ställningen som jag lyckades med när jag sov middag förut, i så fall kan jag nog sova ett par timmar utan att vakna.
Hoppas jag kan somna bara, knät är stelt och värker lite och dessutom svullet som en liten fotboll.

Antar att det kanske inte var det direkt bästa draget att gå på sittning ikväll, men jag ville verkligen dit. Hade inte varit kul att ligga hemma i ensamheten och tyckt synd om mig själv...det var rätt skoj oxå, kul att träffa folk, även om sittningen var dåligt uppstyrd. Begav mig hemåt vid 23.15 ungefär, då behövde jag hem till mina Voltaren, råkade ju glömma dem hemma. Dessutom hade jag inte så jätteskoj och jag var nog inget roligt sällskap heller.

Ska hoppa in i badrummet nu och borsta tänderna och så. Har jäkligt ont i händerna efter kryckorna, och är stel i ryggen oxå. Behöver verkligen finslipa min kryckteknik, det är ju en sak som är säker.

Men nu hoppas jag att jag kan sova, trots snarkisen där inne i sängen...natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback