Fortfarande ont

Nu har jag just gått upp, Eva kommer och skjutsar oss till axessakuten vid 09, så jag ska försöka få i mig nåt ätbart innan dess. Har inte ätit nåt sen vid 20 igår kväll så jag börjar bli rätt hungrig nu. Man vet ju inte hur länge man får vänta där borta heller, även om det inte är någon kö direkt. Oerhört smidigt att kunna kolla sånt på nätet, jag gillar den nya tekniken!

Har fortfarande ont i knät, och nu har det ju stelnat till under natten så det är segt att röra på det. Det är ju rätt svullet oxå, så det gör ju sitt till rörligheten oxå.
Är i alla fall glad att jag lyckades hitta nån okej sovställning inatt, har iaf sovit nån timme här och där. Men man vågar ju inte riktigt slappna av i benet, man vill ju inte vrida till det på nåt dumt sätt i sömnen, det gör ju så jäkla ont när man bara rör det lite fel.

Aja, frukost var det, jag hungrar ihjäl!!

Kommentarer
Postat av: Icka

Men gumman då... Hoppas knät blir bättre under dagen. Bra att kolla det med en gång.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback