Ikeamisstaget

Jag har gjort samma misstag en gång till. Jag åkte till Ikea med Maria. Det slutar aldrig väl för min del, för då hinner jag kolla runt mycket mer på alla saker, och hittar mer att köpa.
På inköpslistan stod tesilar, klädgalgar och krokar. I påsen hem fanns klädgalgar,krokar, tesilar, en ny kudde, passionsfruktsdoftljus, en vas, lampor och ett trepack tavlor som vi ska ha i sovalkoven. (Dom kostade bara 19 kr och är rätt fina, snäckor på dom. bild kommer när de sitter uppe)
Inte bra att handla så mycket när jag är pank, men jag behöver allt mer eller mindre...

Har varit på stan oxå idag, har varit ute och rännt hela dan egentligen, fick tag i present till sötis, äntligen! Återstår att se vad han tycker om den, men annars får han väl byta till nåt annat...

Nä...slutet på armagedon verkar trevligt...sen vill jag sooooovaaaa!!! Sov bara tre timmar inatt, kunde inte somna. och imorrn ska det städas, det har vi inte hunnit idag, och så ska det bakas tårta och grejas. Så nu behöver jag en god natts sömn tror jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha, men din kasse kosta inte 2000 va... De råkade våran göra idag... Men bra blev de! Kram kram

2008-02-13 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback