Namnsdag idag!!

Jaa jag har ju namnsdag idag!! Mormor ringde och påminde mig om det nu! Tänkte på det i morse, men sen föll det bort igen. Men det är ju alltid kul att nån kommer ihåg sånt. =)

Åh jag har ont i knät nu, jag vred lite för mycket på det precis när jag skulle kolla om telefonen satt i ordentligt. Så nu får jag ligga på soffan en stund till och se om det går över. Blir väl nåt vänner avsnitt till, sen är det ju kustbevakningen och ssrs på 5an, det brukar vara rätt kul att kolla på.

Borde kanske äta nåt mer, men jag vet inte om jag orkar laga nåt. Åt rester från igår förut, men jag kan behöva nåt mer i magen under kvällen. Dessvärre ser köket ut som ett bombnedslag och jag har absolut ingen lust att stå och diska nu när jag fått ont i knät igen...det får bli yoghurt och cashewnötter...=P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Grattis! Vill ha något som du men rosa... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback