Plugg

Sitter och pluggar för en gångs skull! Åkte till skolan och satte mig, det är mindre saker som distraherar här än hemma även om jag är ensam.
Och faktiskt så får jag saker gjorda oxå, sitter med uppgifter i boken och försöker ta igen det jag missat på de senaste lektionerna. Vore bra om jag kunde göra ett gäng uppgifter varje dag så är jag snart ikapp och med på banan igen.
Det är ju faktiskt så att den här kursen kan ge mig CSN igen och det vore ju verkligen inte fel alls. Då skulle mycket press lyftas från mina axlar..

Hade visst inte skrivit nåt i helgen, har iofs inte haft så mycket tid heller. var ju borta mest hela lördagen på kalas. Jättetrevligt, och kul att mamma och pappa kom oxå, det är ju inte varje dag man får se dom direkt.
Var med dem till Chalmers oxå så de fick se våra planscher, och dom verkade tycka de var bra. =)

I går sov jag halva dan, och sen var vi och åt middag som vanligt. =P Gott det, vi fick äta upp resterna från i lördags. Inte fel att äta fläskfilé tre gånger på en vecka... =)

Nä ska väl fortsätta med min matte nu, det går faktiskt bra. Återstår att se hur det blir när jag går in på nästa kapitel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback