Reafynd

Sådärnu har vi varit på bokrea-premiär på Wettergrens/Bokia på torget. En hel del folk faktiskt, men betydligt mindre än vad det kommer vara imorrn på dan. Så det var nog bra att vi gick dit nu så slipper jag trängas imorrn. Jag fick till och med åka personalhiss så jag skulle slippa gå nedför trappan. Snällt, tycker jag!

Vad köpte jag nu då? Det blev inte mycket, jag är ju inte gjord av pengar direkt, men Bonniers Kokbok och Snabba Dassboken fick komma med hem. Har kollat i kokboken förut, Macke har den och jag tyckte den verkade lite mer omfattande än Vår Kokbok som jag har. Så det fick bli så, 149 kr var ju inte så farligt.
Och så tyckte jag det var dags för en ny dassbok, jag har två stycken men de har jag läst så många gånger redan, så det är kul med lite nytt. Och bara priset, 29 kr, var ju en anledning att köpa den. =)

Sötis handlade desto mer, den roligaste boken tror jag var "Det var bättre förr", en bok som passar honom perfekt. =)

Nu ska vi ta och försöka komma i säng, det gick ju inte så bra igår när det var oscarsgalan. Hade ju bara tänkt kolla lite på början men jag såg typ 1,5 timme eller nåt sånt innan jag kom i säng. Typiskt mig...jaja nu ska jag i alla fall försöka borsta tänderna. Knät känns mycket bättre nu när jag rört lite på mig oxå, det går lättare att röra på det nu, behöver knappt nån krycka här inne nu när jag linkar fram. Men när jag går ut vill jag nog ha med dom några dar till, jag litar inte riktigt på knät än...

Natters, natters...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback