Tji fick jag

Äntligen har jag tagit mig ur sängen, jag är trött som jag vet inte vad. Trodde ju jag skulle kunna sova i vettig tid igår, men icke då. Låg och vred mig till tre halv 4 nångång sådär, och funderade på livet och allt annat. Kunde inte hitta något skönt sätt att ligga på, knät bara gjorde ont hela tiden, och nu när jag vaknade så hade jag ondare än igår. Känns nästan som om det börjar gå bakåt igen, jag kanske är för snabb med att tro att det läker. Får nog helt enkelt ta det lite lugnt idag, jag tror inte jag ska göra nånting vettigt. Plugga kanske bara...

Borde försöka ringa lite samtal och fjäska in mig, men jag vet inte vad jag ska säga, jag hatar att ringa när jag har ett vettigt ärende och det här är ju ännu värre...

Frukost är oxå ett bra drag känns det som...det kanske borde vara nummer ett att ta tag i...jag är tröööööött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback