Typisk fredagkväll

Det blev ingen film, jag kom aldrig så långt. Blev lite "Anger Management" iofs, den gick på 3an, men sen blev det Vänner (chockerande?), det där avsnittet som fattades på säsong 10 när jag kollade häromdan. Jag vill verkligen ha den 40-disc dvdboxen som kom i höstas, den ska jag köpa när jag blir rik. Hoppas jag blir riktigt rik så jag kan köpa kamera oxå. Annars måste jag ju spara flera gånger...

Jag känner verkligen för att hoppa av skolan och börja jobba istället, vilket jäkla jobb som helst. eller ja...men typ. Det känns inte som om jag kommer nånstans med pluggandet, jag bara står och stampar och kommer aldrig framåt. Jag tror jag behöver råd från nån. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Nä, jag ska nog dra mig mot sängen med min bok, för tillfället "En lek med eld" av Peter Robinson. Sträckläser hans böcker nu. Men surfade runt lite och insåg att inte ens hälften av böckerna i serien är översatta till svenska. Intressant att de började med att översätta bok nr 10. Och sen inte 11 utan 12-16. Och nu till hösten kommer bok 11 på svenska. Verkar som om det blir till att läsa lite på engelska igen...vore kul med nåt lite mer utmanande än Harry Potter, även om de böckerna inte är helt lätta heller.

Hmm...läsa sova var det ju...och våta drömmar om saker jag vill ha... =P

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback