Pubrunda!

Ikväll är det dags för årets första pubrunda! Och jag får inviga min mössa! Den är så fin, och jag ser inte helt tokig ut i den. Det brukar jag göra i mössa annars... =P
Sitter och fördrinkar här nu, P2 is the shit! Tror maria kommer hit om en stund oxå, så drar vi ut tillsammans sen. Jag är på oväntat bra humör faktiskt, ser fram emot att träffa en massa folk. Kändes inte så bra på lunchen, men nu är det bättre. Var på tokpartyhumör igår, jag fattade aldrig varför...men det blir nog en bra kväll.

Får inte bli för sent bara, imorrn ska vi med tåget vid 11. Hua, det var kanske inte så bra idé som det kändes när vi bokade...menmen, det löser sig nog. ska bara se till att ha det mesta packat innan jag drar ut ikväll, känns inte som om jag kommer gå upp tidigare än nödvändigt imorrn direkt...

aja, bra om man tar på sig lite kläder kanske om man ska få gäster.. och plockar undan lite skit som ligger här!

image133
P2 is the shit!

Kommentarer
Postat av: Helene

Kanske en bild på mössan..?

2008-01-24 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback